غرفه شرکت کارخانجات داروپخش در نهمین نمایشگاه "ایران فارما" دایر می‌شود جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

غرفه شرکت کارخانجات داروپخش در نهمین نمایشگاه "ایران فارما" دایر می‌شود

  • بدون دیدگاه
  • 5 دقیقه

همزمان با بزرگترین رویداد دارویی کشور غرفه شرکت کارخانجات داروپخش در نهمین نمایشگاه ایران فارما دایر می‌شود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کارخانجات داروپخش، همزمان با بزرگترین رویداد دارویی کشور غرفه شرکت کارخانجات داروپخش در نهمین نمایشگاه ایران فارما دایر می‌شود.
 این نمایشگاه از تاریخ ۱۱ الی ۱۳ مهرماه در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران سالن E غرفه ۱۰۹ تا ۱۱۴ در کنار دیگر شرکتهای عضو هلدینگ تیپیکو دایر می‌شود.
آیین گشایش نهمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته "ایران‌فارما" صبح چهارشنبه ۱۱ مهرماه، ساعت ۱۰:۳۰، در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد. 
در این مراسم، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان غذا و دارو و سایر معاونان وزارت بهداشت، سفرا و معاونان غذا و داروی برخی کشورها، مسئولین وزارت صمت و جمعی از فعالان و صنعتگران داروسازی حضور خواهند داشت.
در این دوره از نمایشگاه ایران‌فارما، ۷۳۷ شرکت "۴۱۴ شرکت داخلی و ۳۲۳ شرکت خارجی" از بیش از ۲۵ کشور مشارکت خواهند داشت.
ایران‌فارما ۱۴۰۳، با شعار "همه بازیگران صنعت داروسازی زیر یک سقف"و در سالی که توسط مقام معظم رهبری "مدظله‌العالی" به عنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نام‌گذاری شده است، فرصتی برای به نمایش گذاشتن ظرفیت‌های بی‌کران و توانمندی‌های صنعت داروسازی کشور و گامی مهم در مسیر خودکفایی ملی خواهد بود.
انتهای پیام/

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha