درخواست مدیرعامل شرکت کارخانجات داروپخش از معاون صنایع عمومی وزارت صمت برای تامین سهمیه پلی اتیلن خط سرم جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

درخواست مدیرعامل شرکت کارخانجات داروپخش از معاون صنایع عمومی وزارت صمت برای تامین سهمیه پلی اتیلن خط سرم

  • بدون دیدگاه
  • 5 دقیقه

مدیرعامل شرکت کارخانجات داروپخش از معاون صنایع عمومی وزارت صمت خواستار کمک و مساعدت در تامین سهمیه پلی اتیلن مورد نیاز خط سرم سازی شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کارخانجات داروپخش، دکترعقیل آرین نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین" تیپیکو" عصر روز دوشنبه هفتم خردادماه به اتفاق جمعی از معاونان و مدیران عامل شرکت‌های تابعه هلدینگ تیپیکو با دکتر محمد مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار که با محوریت بررسی مشکلات، بیان درخواست‌ها و تسهیل گری در رفع نیازهای شرکت‌های دارویی برگزار شد، دکتر مسعود عابدینی مدیر عامل شرکت کارخانجات داروپخش خواستار اختصاص تثبیت سهمیه پلی اتیلن در نظر گرفته شده و سهولت در خرید این مواد برای خط ایتک تولید سرم را ارائه کرد.
وی افزود: سهمیه پلی اتیلن شرکت کارخانجات داروپخش که در خط سرم سازی مورد استفاده قرار می گیرد در دو مرحله کاهش یافته است و این موضوع سبب ایجاد مشکل برای شرکت شده است.
مدیر عامل شرکت کارخانجات داروپخش، بیان کرد:  برای تولید بدون وقفه سرم نیاز به سهیمه پلی اتیلن  داریم و بر اساس قانون امکان تهیه این مواد از بازار آزاد نیز مقدور نیست و در این باره محدودیت وجود دارد.
 دکتر محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت در پاسخ به این درخواست با اشاره به اینکه در مورد خرید اقلام مورد نیاز از صنایع پتروشیمی برای رفع نیازهای شرکت‌های دارویی از سوی وزارت صمت هم برنامه ریزی و اقدام انجام شده است، تصریح کرد: در این زمینه تفاهمات خوبی از سوی وزارت صمت با شرکت‌های تامین کننده انجام شده و تاکنون تسهیلات اعتباری خرید برای شرکت‌ها محقق شده است.
وی افزود: تلاش ما این است که در زمینه تهیه اعتباری محصولات پتروشیمی هم کمک حال صنایع باشیم و بتوانیم از این کمبودها جلوگیری کنیم، برای رفع این نیاز قطعا تمام تلاش خود را به کار می گیریم.
در این جلسه مقرر شد میزان تجمیعی مواد مورد مصرف صنایع پتروشیمی به صورت مکتوب از سوی شرکت تیپیکو به معاون وزیر صمت ارائه تا برای تهیه این مواد برنامه ریزی و هماهنگی لازم انجام شود.
انتهای پیام

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha