بازدید وزیر بهداشت از شرکت کارخانجات داروپخش جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

بازدید وزیر بهداشت از شرکت کارخانجات داروپخش

  • بدون دیدگاه
  • 25 دقیقه

بازدید وزیر بهداشت از شرکت کارخانجات داروپخش

به گزارش روابط عمومی شرکت کارخانجات داروپخش دکتر عین اللهی وزیر بهداشت به همراه دکتر نکویی نیا مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین، دکتر بازیان مدیرعامل شستا روز پنجشنبه 19 آبان از شرکت کارخانجات داروپخش بازدید کردند. .

در این رویداد که بلافاصله پس از ورود و احترام به جایگاه شهدای شرکت کارخانجات داروپخش آغاز گردید از خطوط تولید سرم و ویالهای تزریقی شرکت کارخانجات داروپخش بازدید بعمل آمد .

وزیر بهداشت با بیان این مطلب که شرکت کارخانجات داروپخش یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دارو و سرم در کشور می باشد و در حال حاضر 7 قلم از انواع سرم ها را تولید می کند اظهار داشت خط جدید سرم از تکنولوژی بسیار پیشرفته و کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد. دکتر عین اللهی از افزایش یک میلیون عددی تولید سرم در ماه خبر داده و گفتند انشالله تا پایان سال این رقم به 3 میلیون سرم در ماه افزایش خواهد یافت که توان تولید این شرکت را به 6 میلیون سرم در ماه خواهد رساند. ایشان با اشاره به این موضوع که از مهم ترین سیاستهای وزارت بهداشت، تولید سرم به صورت تولید داخل و بی نیاز از واردات می باشد اعلام کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر توان تولید داخلی سرم در کشور به میزان 16 میلیون عدد در ماه را دارا می باشیم، با تولید 600 هزار عدد دیگر به این مهم دست خواهیم یافت. .

دکتر عین اللهی مهمترین ویژگی خط جدید سرم شرکت کارخانجات داروپخش را جنس با کیفیت و شفاف ظرف سرم و همچنین نوآوری جدید در محل تزریق سرم اعلام داشته که مانع از ایجاد نشتی در آن می گردد. .

وزیر بهداشت یکی از مهمترین سیاست های دولت را ایجاد تسهیلات بیشتر برای تولیدکنندگان عنوان کرد و گفت امیدواریم تولیدکنندگان بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند همچنین وی اشاره کرد ما امیدوار هستیم بتوانیم بانک ها را تشویق کنیم که سرمایه گذاری بیشتری را در زمینه دارو انجام دهند. ایشان از دارو به عنوان یک فناوری سودآور یاد نمودند که مردم نیز از آن منتفع خواهند شد، و ابراز امیدواری کردند که بانک ها در زمینه سرمایه گذاری در این صنعت حرکت نمایند .

شایان ذکر است این مراسم بلافاصله پس از بازدید از خطوط تولیدی شرکت کارخانجات داروپخش پایان یافت .

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha