آخرین گزارش عملکرد صادراتی شرکت کارخانجات داروپخش اعلام شد جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

آخرین گزارش عملکرد صادراتی شرکت کارخانجات داروپخش اعلام شد

  • بدون دیدگاه
  • 4 دقیقه

مدیر صادرات داروپخش آخرین گزارش عملکرد صادراتی  این شرکت را تا پایان آبان ماه سالجاری اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کارخانجات داروپخش،  عبدالامیر رهی در مورد آخرین وضعیت عملکرد صادراتی این شرکت تا پایان آبان ماه سالجاری اظهار داشت: از ابتدای سالجاری شرکت کارخانجات داروپخش به کشورهای ترکمنستان، افغانستان و نیجریه صادرات دارو داشته است.
وی با اشاره به تلاش برای افزایش صادرات دیگر اقلام دارویی در این مجموعه به کشورهای مختلف ، افزود: قرص و آمپول اقلام صادراتی ارسال شده به این کشورها بوده است.
مدیر صادرات شرکت کارخانجات داروپخش با بیان اینکه برای صادرات دارو ثبت دارو در کشورهای هدف ثبت داروها از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان کرد: در تعدادی از کشورها از جمله زیمباوه و اوگاندا بازار صادراتی در دست ایجاد است و کشورهای زیمباوه 3 محصول و و در اوگاندا دو محصول آمپول نیاز دارند ، در کشورهای عراق و ازبکستان ثبت مجدد دارو توسط کارخانجات داروپخش در حال انجام است.
رهی با اشاره به اینکه در راستای تعامل بیشتر و ایجاد بازارهای صادراتی جدید دارویی از ابتدای سالجاری تاکنون سفیر و هیات همراه بورکینا فاسو، مسئولان وزارت بهداشت زیمباوه، وزیر بهداشت افغانستان، وزیر کار عراق، هیات‌های تجاری بلاروس، روسیه، سوریه،  نامیبیا، عمان،  ونزوئلا،ارمنستان، بولیوی، سفیر نیکاراگوئه از شرکت کارخانجات داروپخش بازدید داشتند، تصریح کرد: در کشورهای کنیا، تانزانیا، ارمنستان، سوریه، لبنان والجزایر تحقیقات در دست اقدام جهت بازارهای آتی در حال انجام است.
وی با بیان اینکه تلاش ما توسعه صادرات محصولات دارویی و ارز آوری برای کشور است، ادامه داد : در این زمینه نیازمند حمایت همه جانبه هستیم تا توسعه صادرات محقق شود.
انتهای پیام/
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha