آخرین گزارش عملکرد واحد فنی مهندسی پشتیبانی شرکت کارخانجات داروپخش اعلام شد جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

آخرین گزارش عملکرد واحد فنی مهندسی پشتیبانی شرکت کارخانجات داروپخش اعلام شد

  • بدون دیدگاه
  • 5 دقیقه

مدیر فنی مهندسی پشتیبانی شرکت کارخانجات داروپخش آخرین گزارش عملکرد  این بخش  را تا پایان آبان ماه سالجاری اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کارخانجات داروپخش،  مهرداد علیمراد در مورد آخرین وضعیت عملکرد واحد فنی مهندسی پشتیبانی این شرکت تا پایان آبان ماه سالجاری، اظهار داشت : تلاش این بخش در راستای نوسازی دستگاههای قدیمی و مستهلک و توسعه زیرساخت‌های فنی شرکت با توجه به پروژه‌های اجرا شده و در دست اقدام  بوده است.
وی  با بیان اینکه یکی از اقدامات انجام شده در این راستا خرید، نصب و راه اندازی یک دستگاه دیگ بخار 18 هزار پوندی در نیروگاه مرکزی بوده است ، افزود: دیگ بخار قبلی  در آزمون‌های استاندارد و ایمنی موفق به اخذ احراز کیفیت نشده بود.
مدیر واحد فنی مهندسی پشتیبانی با بیان اینکه دیگر اقدام انجام شده خرید ، نصب و راه اندازی یک دستگاه چیلر ٥٠٠ تن تبرید در نیروگاه مرکزی جهت تامین سرمایش بخش‌های تولیدی بود ، تصریح کرد: سرمایش در واحدهای تولیدی به ویژه واحد استریل و واحد توزین مرکزی با مشکلات متعددی مواجه بود که با راه اندازی این دستگاه این مشکل برطرف شد و دمای محیط کاهش یافت و در محدوده مجاز قرار گرفت.
وی با بیان اینکه خرید و راه اندازی چیلر 500 تن، دیگ بخار 18 هزار پوندی و یک دستگاه کمپرسور برای نیروگاه سرمسازی به دلیل راه اندازی خط جدید سرم سازی ایتک بسیار حائز اهمیت می باشد، تصریح کرد: توسعه خط ایتک نیاز به دستگاه اتو کلاو جدید ، آبساز جدید و تانکهای ساخت جدید دارد و برای بهره برداری نیاز به توسعه زیرساختها شامل بخار و سرمایش و هوای فشرده خواهد بود.   
مهندس علیمراد با اشاره به اینکه برای سفارشات اقلام بالا قراردادهای خرید منعقد شده و در مرحله پرداخت وجه است ، ادامه داد: 
 خرید و نصب و راه اندازی یک دستگاه درایر جهت واحد استریل و یک دستگاه درایر برای واحد ویال جهت کاهش نقطه شبنم هوای فشرده مصرفی انجام شده و این مشکل که  مورد ایراد اساسی بازرسان سازمان غذا و دارو  بود و با بهره برداری از این دستگاه‌ها   مشکل رطوبت در هوای فشرده در بخشهای یاد شده برطرف شد.
مدیر فنی مهندسی پشتیبانی شرکت کارخانجات داروپخش با بیان اینکه با توجه به مستهلک بودن هواساز قبلی رستوران و انجام تعمیرات متعددی در 10 سال گذشته و با توجه به راندمان پایین و صرف انرژی زیاد  یک دستگاه هواساز جدید برای جایگزینی سیستم تهویه رستوران خریداری شد ،عنوان کرد: در حال انجام تمهیدات لازم جهت نصب این دستگاه هستیم. 
وی با بیان اینکه نشتی‌های زیادی در لوله های رفت و برگشت آبگرم و آب سرد مصرفی وجود داشت  که در موارد متعدد باعث توقف تولید و نشتی آب در کانالهای تاسیسات و ایجاد شرایط بسیار خطرناکی برای کار پرسنل شده بود، ادامه داد: لوله‌های آبگرم و برگشت آبگرم در کانال های تاسیسات به جز واحدهای کارتریج و ویال تعویض و نوسازی شد. 
مهندس علیمراد  با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده برای جلوگیری از روند توقف عملیات تولید دارو در شرکت ، ادامه داد: خط اصلی آب سرد مصرفی از ابتدا تا انتهای کانال سرم سازی نوسازی و تعویض شد.
وی با اشاره به اینکه  در سالیان گذشته کانال‌های تاسیساتی مملو از لوله‌های قدیمی و بلا استفاده بود که از نظر ایمنی بسیار خطرناک و همچنین جهت عبور لوله های جدید و پرسنل مسدود و غیر قابل فعالیت شده بود، گفت:  بخشی از لوله‌های اضافی سنگین از کانال‌های تاسیساتی شمالی برش کاری و تخلیه شد.
مدیر فنی مهندسی پشتیبانی شرکت کارخانجات داروپخش با بیان اینکه خط گاز نیروگاه ویال از لوله های نازک و نامناسب و از محوطه منازل سازمانی انشعاب گیری شده بود، متذکر شد: این امر سبب افت فشار گاز و خاموش شدن مشعل دیگ بخار نیروگاه حین کار میشد، از این رو یک انشعاب از خط پرفشار اصلی ٤ اینچ واقع در خیابان اصلی تا پشت دیوار نیروگاه گرفته شد و مشکل نیروگاه برطرف گردید.
انتهای پیام/

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha