آمادگی شرکت کارخانجات داروپخش برای شرکت در هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

آمادگی شرکت کارخانجات داروپخش برای شرکت در هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت

  • بدون دیدگاه
  • 5 دقیقه

مدیر عامل شرکت کارخانجات داروپخش از برنامه ریزی و ایجاد زیرساخت لازم برای حضور این شرکت در هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کارخانجات ، دکتر محمد مسعود علیمراد با اشاره به ایجاد زیر ساخت و برنامه ریزی برای حضور  این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین و باسابقه ترین شرکتهای تولید کننده دارو در کشور در هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت ، اظهار داشت: این اقدام در راستای  ابلاغیه‌های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی" شستا" انجام شده است.
وی افزود: پیاده سازی، اجرا و ارزیابی منویات مقام معظم رهبری در قالب سیاست‌های کلی نظام و اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی با محوریت دین و عدالت در بنگاه‌های اقتصادی از جمله یکی اهداف این جایزه ملی است.
مدیر عامل شرکت کارخانجات داروپخش با بیان اینکه مدل جایزه این دوره برای ارزیابی شرکت‌ها برگرفته از مدل تعالی  EFQM 2013   است ، بیان کرد: ارزیابی و بررسی بهره‌وری شرکت‌ها، موسسات و سازمان‌ها با استفاده از ابزار و مدل‌های مناسب از دیگر اهداف این جایزه است.
دکتر علیمراد با اشاره به اینکه شرکت کارخانجات داروپخش جزو شرکت‌های دارویی پیشرو در صنایع دارویی برای شرکت در این جایزه است ، تصریح کرد:  یکی از ثمرات برگزاری چنین رودادهایی ایجاد وحدت و همدلی بیشتر میان کلیه بنگاهای اقتصادی کشور و تبادل تجربیات با دعوت از حوزه‌های مختلف کسب و کار است.
 وی با اشاره به اینکه افزايش مستمر سطح رضايت ذينفعان از خروجي نظام مديريت متعالی حاکم بر این سازمان‌ها میتواند از دیگر ثمرات این جایزه باشد ، ادامه داد: تشویق سازمان برای انجام عملیات خودارزیابی جهت شناخت نقاط قوت و نقاط قابل بهبود و تعیین پروژهای تعالی از اهداف این جایزه است.
انتهای پیام/

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha
    مقالات مرتبط