بهسازی و نوسازی دستگاه‌های فرسوده کارخانجات داروپخش/ گزارش عملکرد واحد فنی و مهندسی تولید در سایت های تزریقی " استریل " اعلام شد. جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

بهسازی و نوسازی دستگاه‌های فرسوده کارخانجات داروپخش/ گزارش عملکرد واحد فنی و مهندسی تولید در سایت های تزریقی " استریل " اعلام شد.

  • بدون دیدگاه
  • 5 دقیقه

مدیر فنی و مهندسی تولید شرکت کارخانجات عملکرد واحد فنی و مهندسی تولید در سایتهای تزریقی را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کارخانجات داروپخش، علی گرمابدری در مورد اقدامات انجام شده در سایت های تزریقی شرکت کارخانجات داروپخش اظهار داشت: تمامی اقدامات انجام شده با استفاده از ظرفیت متخصصان متعهد داخلی انجام شده است.
وی افزود: تمام دغدغه همکاران و مدیریت شرکت، تولید محصولی با کیفیت برای جلب رضایت مشتریان است و در این راه تمام تلاش به کار گرفته شده و با تمام توان ادامه خواهد داشت.
مدیر فنی و مهندسی تولید شرکت کارخانجات با اشاره به اینکه بهسازی و نوسازی دستگاه‌های فرسوده شرکت جهت تولید بهتر و با کیفیت تر مهم و حائز اهمیت است، بیان کرد: در سایت SVP " آمپول " با طراحی سیستم انتقال وسط، یک دستگاه کارتونر به یک دستگاه بلیستر برند داخلی وصل شد.
گرمابدری با بیان اینکه به علت عدم استفاده از ظرفیت کامل دستگاه کارتونینگ به دلیل تغذیه دستی توسط اپراتور، این پروژه در راندمان و در افزایش بهره وری موثر می باشد، ادامه داد: سیستم چک پارتیکل اتومات با دوربین‌های به روز، بر روی دستگاه آیزا شماره 3 در قسمت بسته بندی آمپول پیاده سازی شد.
وی با اشاره به اینکه در بخش SVP" با توجه به عدم کارایی و توقف دستگاه چک چشمی  آیزا به علت قدیمی بودن سیستم پردازش تصویر با کارکرد بیش از 40 سال و عدم تامین قطعات یدکی و غیره اصلاحات انجام پذیرفت و در مراحل تست با الزامات داروئی قرار دارد تصریح کرد: این سیستم کنترلی جدید توانایی چک حدود ۷ هزار آمپول با سایز ۱ سی سی در ساعت را دارد.
مدیر فنی و مهندسی تولید شرکت کارخانجات با تاکید بر اینکه کیفیت هوای تولید شده و کنترل رطوبت یکی از نکات مهم و تاثیر گذار در سایت SVP و حفاظت از محصول است، گفت: 2 دستگاه هواساز هایژنیک با ظرفیت 9000 و 16000 CFM جهت بخش لیوفیلزه آمپول نیز جانمایی شد و در مرحله راه اندازی تکمیلی است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هواسازهای موجود از نوع تسمه ای بوده و بیش از 25 سال از عمر کارکرد آنها می گذشت نیاز به تعویض و مغایرت با اصول اخذ گواهی GMP داشت تغییراتی در این بخش انجام شد، گفت: این اقدام در راستای بهبود کیفیت هوای تولیدی، تامین کسری هوا و جبران تعداد تعویض"   Air change " در اتاق‌ها  و کاهش ریسک آلودگی در محل بسیار مهم و حیاتی بود.
وی  با بیان اینکه در سایت ویال حاجب یک دستگاه هواساز هایژنیک با ظرفیت ۴۰۰۰ CFM از برند مرغوب ایرانی جایگزین هواساز قدیمی، نصب و راه اندازی شد تا بهبود در کیفیت هوا حاصل گردد، ادامه داد: جهت جبران کسری آب، یک دستگاه آب مقطر ساز با ظرفیت ۱۰۰۰ لیتر در ساعت در سایت سرم سازی با برند Highfine نصب و راه اندازی شد  و در پایان جهت تکمیل تجهیزات پشتیبانی و حمایتی خط کارتریج جدید از نصب یک دستگاه تولید کننده بخار تمیز با برند Pharma Lab با ظرفیت ۳۰۰ کیلوگرم در ساعت  راه اندازی شد.
انتهای پیام/

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha