عملکرد معاونت تولید شرکت کارخانجات داروپخش اعلام شد جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

عملکرد معاونت تولید شرکت کارخانجات داروپخش اعلام شد

  • بدون دیدگاه
  • 5 دقیقه

عملکرد معاونت تولید شرکت کارخانجات داروپخش در نه ماهه نخست سالجاری اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت کارخانجات داروپخش، دکتر نازنین شهبازی در مورد اقدامات انجام شده در نه ماه نخست سالجاری در شرکت کارخانجات داروپخش در بخش معاونت تولید، اظهار داشت: عملکرد بخش‌های تولید در ارتباط مستقیم با واحدهای فنی مهندسی تولید ، برنامه ریزی و تدارکات داخلی و خارجی می باشد  و این عملکرد به طور ماهانه رصد شده و طی جلسات هفتگی منظم اعلام می‌شود.
وی افزود: طبق روال معمول اولویت و رویکرد تولید در تمامی واحدها براساس موارد  برنامه ریزی و اجرایی است.
 معاونت تولید شرکت کارخانجات داروپخش با بیان اینکه تولید هوشمند 50  داروی پر فروش که دارای سود قابل ملاحظه می باشد یکی از این اقدامات بوده است ، بیان کرد: افزایش کیفیت محصولات تولیدی،  افزایش تولید عددی و به تبع آن افزایش تولید ریالی بخش از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.
 دکتر شهبازی با بیان اینکه کاهش ضایعات تولید در دستور کار معاونت تولید با مشارکت همکاران شرکت برنامه ریزی و انجام شد، عنوان کرد:همکاری در پیشبرد پروژه‌ها ی نیمه تمام، به روز رسانی و اصلاح مستندات و دستورالعمل‌های اجرایی تولید وبهبود روش‌های ساخت و نیز بهبود شرایط تولید در واحدهای مختلف تزریقی ، جامدات و مایعات از جمله اقدامات انجام شده در این بخش است.
وی با اشاره به اینکه راه اندازی خط تولید جدید ایتک (Etek)  که شامل بخش‌های ساخت پری فرم (preform) و دمنده (Blower) جهت تشکیل بطری ، هوادهی یونیزه ، پرکنی ،کپ گذاری و  ساخت قسمت آویز سرم است از دیگر اقدامات انجام شده بوده است، گفت: با راه اندازی این خط در فاز اول  ماهانه حدود 1.000.000 عدد بطری سرم به ظرفیت فعلی تولید افزوده شده است و مجموعا به  4.000.000 عدد  بطری در ماه افزایش یافته است .
 دکتر شهبازی گفت: در فاز دوم با خرید دستگاه‌های آبساز WFI ، اتوکلاو و بخار تمیز "که سفارش گذاری شده اند" تعداد تولید سرم ، ماهانه به 5.000.000 عدد  افزایش خواهد یافت، در راستای افزایش کیفیت محصول سرم ، استفاده از جنس  پلی پروپیلن (PP) به جای پلی اتیلن (PE) در این خط حائز اهمیت است که اجرایی شده است.
معاونت تولید شرکت کارخانجات داروپخش با اشاره به اینکه در حوزه تولید مایعات غیر استریل خط جدید تولید مایعات "شربت" با ظرفیت 4000 شیشه در ساعت در حجم‌های 100 . 120 و 250 میلی لیتر راه اندازی شد، تصریح کرد: شروع راه اندازی مجدد خط تولید شیاف و تولید محصولات شیاف دیکلوفناک 50 و 100 میلی ، استامینوفن بزرگسال و کودکان و ایندومتاسین 100 میلی با ظرفیت 6250 عدد شیاف در ساعت نیز از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.
وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت تولید ویال‌های تزریقی  عمومی و حاجب و لیوفیلیزه ، مهمترین اقدامات در خصوص افزایش ظرفیت تولید شامل تامین مخازن ساخت و ذخیره ، اتوکلاو 4 متر مکعب و دستگاههای بخار تمیز (PSG) بوده است، عنوان کرد:
 کارخانجات داروپخش تولید کننده اصلی کارپول‌های دندانی" بی حسی" در ایران است و نیز پتانسیل بالای صادرات این محصول برای ارز آوری وجود دارد و در این بخش  افزایش ظرفیت تولید با ایجاد زیر ساخت‌های اصلی و پشتیبانی نظیر تامین آبساز WFI ، دستگاه بخار تمیز ، مخازن ساخت و دستگاه‌های پرکنی و بلیسترینگ در این واحد نیز در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: امکان سنجی و انتخاب سبد محصولات ، برای خط تولید جدید ویال‌های پودری آماده تزریق (Ready to fill) نیز انجام شده و با توجه به رهنمودهای مدیریت محترم عامل ،کارخانجات در حال تامین منابع می باشد.
انتهای پیام/

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha