غرفه شرکت کارخانجات داروپخش در بیست ویکمین همایش انجمن علمی داروسازان دایر شد + تصاویر جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

غرفه شرکت کارخانجات داروپخش در بیست ویکمین همایش انجمن علمی داروسازان دایر شد + تصاویر

  • بدون دیدگاه
  • 3 دقیقه

غرفه شرکت کارخانجات داروپخش در بیست ویکمین همایش علمی داروسازان در محل هتل المپیک تهران دایر شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کارخانجات داروپخش، غرفه شرکت کارخانجات داروپخش در بیست ویکمین همایش علمی داروسازان از تاریخ هفتم تا نهم  شهریور در محل هتل المپیک تهران دایر شد.
در این دوره از همایش علمی داروسازان دو شرکت تولید کننده محصول نهایی ساز زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین "تیپیکو" شرکت کارخانجات داروپخش و شرکت پارس دارو حضور داشتند.
در این نمایشگاه که با استقبال حدود 4 هزار نفری داروسازان و فعالان این بخش برگزار شد محصولات شرکت کارخانجات داروپخش به مراجعه کنندگان به غرفه عرضه و توضیحاتی در این مورد به مراجعان داده شد.
دکتر محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت در حاشیه این نمایشگاه با اشاره به سابقه برگزاری بیست و یک دوره از این همایش، یاد و خاطره پیشکسوتان حوزه داروسازی کشور از جمله دکتر شفیعی و دکتر فرسام را گرامی داشت. 
 وزیر بهداشت همچنین از غرفه های جانبی این همایش و آخرین دستاوردهای شرکت های تولیدی و دانش بنیان حوزه دارو، بازدید کرد. 
 در بیست و یکمین همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان ایران، بیش از 60 غرفه از شرکت های داروسازی برپا شده و 160 سخنران به صورت همزمان در 5 سالن، به ایراد سخنرانی پرداختند.
انتهای پیام/

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha