قهرمانان مسابقات ورزشی سه گانه شرکت کارخانجات داروپخش تجلیل شدند+ تصاویر جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

قهرمانان مسابقات ورزشی سه گانه شرکت کارخانجات داروپخش تجلیل شدند+ تصاویر

  • بدون دیدگاه
  • 5 دقیقه

با حضور دکتر مسعود عابدینی نفرات برگزیده مسابقات ورزشی شرکت کارخانجات داروپخش تجلیل شدند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کارخانجات داروپخش، مراسم تجلیل از برگزیدگان و قهرمانان مسابقات ورزشی در رشته‌های آمادگی جسمانی ، دارت و تنیس روی میز شرکت کارخانجات داروپخش ظهر امروز شنبه 2 مردادماه با حضور دکتر عابدینی مدیر عامل شرکت کارخانجات داروپخش برگزار شد.
در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه  از نفرات اول تا سوم بخش مردان در مسابقات ، آمادگی جسمانی ، دارت و تنیس روی میز تجلیل شد، همچنین در بخش بانوان از نفرات برگزیده در بخش‌های دارت و تنیس روی میز تجلیل به عمل آمد.
دکتر مسعود عابدینی مدیر عامل شرکت کارخانجات داروپخش در این دیدار با تقدیر از برگزیدگان این مسابقات ورزشی  اظهار داشت: فضای مناسبی برای ورزش کردن در شرکت کارخانجات داروپخش وجود دارد.
وی با تشکر از دست اندرکاران برگزاری مسابقات در بخش بانوان و آقایان، افزود: امیدواریم که با ظرفیت‌ها و امکانات موجود بتوانیم ورزشکاران این شرکت را در جایگاه‌های بهتری در سطح کشوری و بین المللی ببینیم.
مدیر عامل شرکت کارخانجات داروپخش با ابراز خوشحالی از فعالیت بانوان شاغل این شرکت در مسابقات ورزشی عنوان کرد: 
جو ورزشی در بین بانوان همکار بسیار خوشحال کننده است و بانوان  با شرکت خود در این مسابقات نشان می دهند که فعال هستند.
شرکت 100 نفر در مسابقات ورزشی شرکت کارخانجات داروپخش
رضا ورزدار مدیر پشتیبانی و امور رفاهی شرکت کارخانجات داروپخش با تقدیر از حمایت‌های دکتر عابدینی مدیریت عامل و مهندس حاتمی معاون سرمایه انسانی برای حمایت از برگزاری مسابقات ورزشی اظهار داشت: 100 نفر از همکاران شاغل در شرکت کارخانجات داروپخش در این دوره از مسابقات شرکت کردند.
وی افزود: مسابقات در حوزه بانوان در دو  رشته و در حوزه آقایان در سه رشته برگزار شده و افراد برتر در جلسه امروز تجلیل می شوند.
مدیر پشتیبانی و امور رفاهی شرکت کارخانجات داروپخش با اشاره به اینکه توسعه سایر رشته های ورزشی در دستور کار قرار دارد، گفت: برنامه های  ورزشی دیگری به صورت رسمی و دوستانه برای برگزاری مسابقات در بین شرکتهای تابعه تیپیکو و سایر تیمهای ورزشی تدوین شده است.
توسعه ورزش و ایجاد نشاط در کارکنان یکی از برنامه‌های شرکت است
مهندس ستارحاتمی معاون سرمایه انسانی شرکت کارخانجات داروپخش در این مراسم با تشکر از حمایت‌های دکتر عابدینی مدیر عامل شرکت کارخانجات داروپخش برای برگزاری مسابقات ورزشی در بین کارکنان، اظهار داشت: توسعه ورزش و ایجاد نشاط در کارکنان یکی از برنامه‌های شرکت است.
وی افزود: ورزش در افزایش بهره وری در بین کارکنان تاثیر  بسیار زیادی دارد.
معاون سرمایه انسانی شرکت کارخانجات داروپخش با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی در رشته‌های  دیگر نیز برنامه ریزی شده و برگزار می‌شود، عنوان کرد: انتظار این است که تعداد همکاران بیشتری در مسابقات ورزشی مشارکت کنند.
حاتمی با اشاره به اینکه تاثیر ورزش در راستای ایجاد سلامت جسم و روان بر هیچ کس پوشیده نیست، تصریح کرد: توسعه ورزش و راه اندازی رشته هایی که فعالیت آنها به دلیل کرونا و دیگر موضوعات کمرنگ شده در دستور کار قرار دارد و از این بخش حمایت می کنیم.
در پایان این مراسم از نفرات برتر مسابقات در بخش بانوان و آقایان تقدیر و لوح تقدیر و هدیه به این همکاران اهدا شد.
انتهای پیام/

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha