مراسم تجلیل از همکاران بازنشسته شرکت کارخانجات داروپخش برگزار شد + تصاویر جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

مراسم تجلیل از همکاران بازنشسته شرکت کارخانجات داروپخش برگزار شد + تصاویر

  • بدون دیدگاه
  • 5 دقیقه

 مراسم تجلیل از همکاران بازنشسته شرکت کارخانجات داروپخش عصر امروز با حضور مدیریت عامل و معاونان این شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کارخانجات داروپخش، مراسم  تجلیل از همکاران بازنشسته سال 1402  عصر امروز در محل سالن شهید شهید مرتضی آوینی شرکت کارخانجات داروپخش برگزار شد.
در این مراسم دکتر مسعود عابدینی مدیرعامل شرکت کارخانجات داروپخش با تقدیر از زحمات و تلاش‌های همکاران بازنشسته اظهار داشت: شما عزیزان سرمایه‌های شرکت هستید و خواهید بود.
وی افزود: بازنشستگی مرحله جدیدی از زندگی هر فردی است و امیدواریم در این مرحله در کنار خانواده اوقات خوبی را سپری کنید.
مدیرعامل شرکت کارخانجات داروپخش با بیان اینکه شما سال‌های زیادی از عمر خود را در این مجموعه سپری کردید تا به بازنشستگی نائل شدید ، عنوان کرد: شرکت کارخانجات داروپخش متعلق به همه شما عزیزان است.
رامین زارع عضو هیات مدیره شرکت کارخانجات داروپخش و معاون مالی و اقتصادی شرکت در این دیدار با تقدیر از همکاران بازنشسته اظهار داشت: بازنشستگی مرحله جدیدی از زندگی هر فردی است.
وی افزود: در این مرحله از زندگی شما برای همه همکاران آرزوی موفقیت دارم و امیدواریم روزهای خوبی در کنار خانواده سپری کنید.
ستار حاتمی سرپرست مدیریت سرمایه انسانی شرکت کارخانجات داروپخش در این مراسم با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات همکاران بازنشسته این شرکت اظهار داشت:  مراسم امروز به پاس تجلیل از تلاش‌ها و خدمات شما عزیزان در این شرکت برگزار شد.
وی افزود: علاقه مند بودیم که این مراسم در یک همایش بزرگ تر و وزین تر و با حضور خانوادهای برگزار شود که این اقدام کمترین تشکر از تلاش‌های شما عزیزان است.
سرپرست مدیریت سرمایه انسانی شرکت کارخانجات داروپخش با بیان اینکه بازنشستگی شروع دوران فرهیختگی است، بیان کرد: درب کارخانجات داروپخش بر روی شما عزیزان باز است و امیدواریم در این دوران در کنار خانواده بهترین روزهای و ایام را سپری کنید.
انتهای پیام/

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha