معاونت سرمایه انسانی شرکت کارخانجات از همکاران شاغل در بخش منابع انسانی تجلیل کرد جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

معاونت سرمایه انسانی شرکت کارخانجات از همکاران شاغل در بخش منابع انسانی تجلیل کرد

  • بدون دیدگاه
  • 3 دقیقه


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت کارخانجات داروپخش ، به مناسبت روز ملی منابع انسانی از همکاران شاغل در این بخش با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

 محمد صادق محمدی کیاپی معاونت سرمایه انسانی شرکت کارخانجات داروپخش در این دیدار با تقدیر از اقدامات انجام شده در بخش منابع انسانی، اظهار داشت: منابع انسانی یکی از بخش‌های مهم و تاثیر گذار در بزرگترین کارخانه داروسازی کشور است.

وی افزود: همکاران شاغل در این بخش با تمام تلاش سعی می کنند که فعالیت‌های موثری در جهت چابک سازی و بهره وری بیشتر انجام دهند.

معاونت سرمایه انسانی شرکت کارخانجات داروپخش با بیان اینکه کارگران زحمتکش و متخصصان  این بخش در راه اعتلای این مجموعه از هیچ کوششی فروگذار نیستند ، بیان کرد: رمز موفقیت در این مجموعه اتحاد و همدلی و تلاش برای کمک به هوطنان است که نیازمند مشارکت جمعی و تلاش بیشتر است.

وی با بیان اینکه تا روزی که در این مسئولیت باشم تمام تلاش من مطالبه گری و کمک به رفع مطالبات و درخواست‌های همکارانم است، گفت : از هیچ کوششی برای رفع نیازهای همکارانم دریغ نمی کنم اما انتظار دارم که در انجام امورات منابع موجود هم دیده شود تا بتوان کارهای بزرگ انجام داد.

محمدی کیاپی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم که از همکاران در بخش های مختلف تجلیل کنیم ، ادامه داد: این شرکت از ظرفیتهای بسیار خوبی در حوزه منابع انسانی متخصص برخوردار است.

انتهای پیام/

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha