نمایشگاه کتاب ، لوازم التحریرو دیگر اقلام مصرفی در نمازخانه شرکت کارخانجات داروپخش آغاز به کار کرد+ تصاویر جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

نمایشگاه کتاب ، لوازم التحریرو دیگر اقلام مصرفی در نمازخانه شرکت کارخانجات داروپخش آغاز به کار کرد+ تصاویر

  • بدون دیدگاه
  • 3 دقیقه

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و در جهت رفاه حال کارکنان شاغل در شرکت کارخانجات داروپخش نمایشگاه کتاب ، لوازم التحریرو دیگر اقلام مصرفی مورد نیاز خانوار در نمازخانه شرکت آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت کارخانجات داروپخش، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و در جهت رفاه حال کارکنان شاغل در شرکت کارخانجات داروپخش نمایشگاه کتاب ، لوازم التحریرو دیگر اقلام مصرفی در نمازخانه شرکت در طبقه زیرین ساختمان اداری آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه کتاب، لوازم التحریر، کیف ، کفش ، صنایع دستی ، پوشاک و برخی اقلام خوراکی و ابزار آلات با شرایط ویژه برای کارکنان قابل خرید است.
در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه دکتر محمد مسعود علیمراد مدیر عامل شرکت کارخانجات داروپخش، دکتر نازنین شهبازی معاونت تولید شرکت کارخانجات داروپخش، محمد شیفته رئیس بسیج شرکت کارخانجات و عباس ابراهیمی مسئول انجمن اسلامی و جمعی دیگر از کارکنان این شرکت حضور داشتند.
این نمایشگاه از امروز دوشنبه 16 بهمن ماه تا  روز پنجشنبه 26 بهمن دایر است.
علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 9 صبح لغایت 20 از نمایشگاه بازدید و با شرایط ذیل خرید نمایند:
برای رفاه حال همکاران ، ترتیبی اتخاذ شده است که در هنگام خرید با ارائه کارت شناسایی معتبر و کد پرسنلی  خود، بدون پرداخت وجه، خرید خود را انجام داده و کالاهای خریداری شده را تحویل بگیرند.
جهت مساعدت به همکاران و با موافقت مدیریت محترم عامل شرکت به گونه ای برنامه ریزی شده است که 20% مبلغ خرید کتاب و دیگر محصولات ناشر مشروط به سقف یک میلیون تومان توسط شرکت پرداخت می گردد، ضمناً مبلغ خرید مازاد مشمول 20% مزبور نخواهد شد.
مجموع مبالغ قابل پرداخت توسط همکاران بابت خرید کتاب و دیگر محصولات ناشر در 6 قسط از حقوق ماه های اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور و مهر سال 1403 کسر خواهد شد.
لازم به ذکر است تعاونی مصرف شرکت نیز اقلامی مانند لباس، کفش و... را در نمایشگاه عرضه می نماید که مبالغ قابل پرداخت توسط همکاران بابت خرید اقلام مذکور در 5 قسط از حقوق ماه های اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد و شهریور سال 1403 کسر خواهد شد.
با مساعدت مدیریت محترم عامل شرکت مقرر گردید خانواده گرامی پرسنل خدوم  شرکت در ایام تعطیل از ساعت 9 صبح الی 16 و روزهای پنجشنبه از ساعت 15 الی 19 جهت بازدید و خرید به نمایشگاه مراجعه نمایند.
انتهای پیام/

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha