وزیر کار و امور اجتماعی جمهوری ارمنستان در دفتر خاطرات شرکت کارخانجات داروپخش چه نوشت؟ جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

وزیر کار و امور اجتماعی جمهوری ارمنستان در دفتر خاطرات شرکت کارخانجات داروپخش چه نوشت؟

  • بدون دیدگاه
  • 4 دقیقه

وزیر کار و امور اجتماعی جمهوری ارمنستان سفر خود به ایران را سفری تاریخی با توجه به دستاوردهای این سفر نامید.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کارخانجات داروپخش، نارک مکرتچیان  وزیر کار و امور اجتماعی جمهوری ارمنستان و رافائل گورگیان معاون وزیر اقتصاد ارمنستان روز دوشنبه هشتم آبان ماه در شرکت کارخانجات داروپخش به همراه هیاتی 15 نفر از تجار و فعالان اقتصادی جمهوری ارمنستان حضور یافتند.
در پایان این بازدید که با برگزاری جلسات رو در رو تجار و فعالان اقتصادی ایران و ارمنستان همراه بود نارک مکرتچیان  وزیر کار و امور اجتماعی جمهوری ارمنستان و رافائل گورگیان معاون وزیر اقتصاد ارمنستان در دفتر خاطرات شرکت کارخانجات داروپخش نوشتند.
امروز در تاریخ 30 اکتبر 2023 این افتخار نصیب من شد که در مرکز مجموعه داروپخش در حضور هیاتی از ارمنستان و کارشناسان ایرانی مسائل مربوط به همکاری‌های حوزه اقتصادی را بحث و بررسی نمایم.
امیدوارم این امر باعث شود که لایه جدید تری بر لایه‌های قبلی همکاری‌های ما بیفزاید و موجبات تعمیق دوملت گردد .
این بازدید من و هیات ارمنی از نظر همکاری‌های دو وزارتخانه کار و رفاه و اموراجتماعی دو کشور را می توان بازدید و سفری تاریخی با توجه به دستاوردهای این سفر نامید.
همچنین رافائل گورگیان معاون وزیر اقتصاد ارمنستان در یاداشتی در دفتر خاطرات شرکت کارخانجات داروپخش اینگونه نوشت: با آرزوی برادری و دوستی جاودانه دو ملت ارمنستان و ایران
 دکتر عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در این دفتر نوشت: بسیار خرسندم که این فرصت ایجاد گردید که در معیت این گروه شریف از ارمنستان شاهد اتفاقات اقتصادی و اجتماعی وسیع باشم( با حضور وزیر محترم کار کشور ارمنستان) اطمینان دارم که مقدمه ای بر تحولی فراگیر خواهد بود.
 علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha
    مقالات مرتبط