گزارش عملکرد ایمنی بهداشت و محیط زیست شرکت کارخانجات داروپخش اعلام شد جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

گزارش عملکرد ایمنی بهداشت و محیط زیست شرکت کارخانجات داروپخش اعلام شد

  • 1 دیدگاه
  • 3 دقیقه

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت کارخانجات داروپخش گزارش اقدامات انجام شده در    این حوزه   را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت کارخانجات داروپخش، دکتربهروز اقبالی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی مدیریت و کارکنان حوزه  ایمنی بهداشت و محیط زیست اظهار داشت: یکی از اقدامات انجام شده بازنگری مستندات و دستورالعمل‌ها در حوزه ایمنی  بهداشت و محیط زیست بوده است.
وی افزود: تکمیل و پیگیری فرم بدو استخدام  برای 120 نفراز پرسنل توسط این واحد از ابتدای سالجاری انجام شده است.
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت کارخانجات داروپخش با بیان اینکه در سالجاری انجام آزمایشات و معاینات ادواری برای تعداد 1200 نفر از پرسنل شرکت انجام شد، تصریح کرد: 60 نوبت بازرسی شغل و بررسی جهت تغییر شغل پرسنل آسیب پذیر انجام شد.
دکتر اقبالی با اشاره به اینکه پیگیری درمان برای 32 نفر از بیماران شناسایی شده در معاینات انجام شد، عنوان کرد: 380 ایستگاه  عوامل زیان آور شناسایی شده است و تجهیزات حفاظت فردی به تعداد 7300 عدد تحویل پرسنل شرکت شده است.
وی با بیان اینکه 91 نوبت سم پاشی و طعمه گذاری نیز در شرکت انجام شده است، گفت: 80 ایستگاه آلاینده سنجی زیست محیطی گازهای خروجی و فاضلاب تصفیه  شناسایی شده و 78 مورد تجهیزات بازرسی ایمنی تحویل شده است.
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت کارخانجات با اشاره به اینکه 558 ساعت آموزش ایمنی در شرکت برگزار شده است، عنوان کرد: 300 مورد بازدید و بازرسی آتش نشانی نیز از  انجام شده است.
وی با بیان اینکه تعداد کل مراجعات کارکنان شرکت داروپخش و دیگر عوامل به اورژانس  2500 نفر بوده است، ادامه داد:
تعداد کل اعزام به بیمارستان  30 مورد بوده و بر اساس نظر سنجی انجام شده میانگین رضایت از خدمات اورژانس 96 درصد بوده است.
انتهای پیام/

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha