شرکت کارخانجات داروپخش در ایفای مسئولیت اجتماعی خوش درخشید جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

شرکت کارخانجات داروپخش در ایفای مسئولیت اجتماعی خوش درخشید

  • بدون دیدگاه
  • 5 دقیقه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کارخانجات داروپخش، سرهنگ پاسدار مهدی احمدی در دیدار با مدیرعامل واعضای بسیج کارگری شرکت کارخانجات داروپخش با تبریک هفته کار و کارگر، اظهار داشت: در حال حاضر صنایع دارویی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وی افزود: در شرایط کنونی صنایع دارویی به حمایت ویژه از سوی مسئولان نیاز دارد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج 504 امام حسین (ع) صنایع دارویی با بیان اینکه شرکت کارخانجات داروپخش یکی از شرکت‌های تاثیر گذار در حوزه تولید دارو در کشور است ، بیان کرد: کارگران این مجموعه دارویی نیز از کارگران زحمتکش و پرتلاش کشور هستند.

سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه نقش بسیج در کمک به مدیرعامل شرکت بسیار دارای اهمیت و جایگاه مهمی است، ادامه داد: شرکت کارخانجات داروپخش یکی از شرکتهایی است که در حوزه مسئولیت های اجتماعی در حوزه تامین دارو بسیار خوش درخشید و در زلزله خوی پیشتاز کمک به زلزله زدگان در بین شرکتهای دارویی بود.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های شرکت کارخانجات دارو پخش را با حضور میدانی نمایندگان این شرکت در زلزله خوی چادر به چادر و محله به محله در بین مردم تقسیم کردیم، تصریح کرد: توجه به معیشت کارگران و اهمیت آموزش به این قشر یکی از تاکیدات رهبری معظم انقلاب است که همواره به این موضوع اهتمام و توجه نشان داده اند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج 504 امام حسین (ع) صنایع دارویی با بیان اینکه دکتر علیمراد مدیر عامل شرکت کارخانجات داروپخش فردی با تجربه، کاردان و دلسوز است، ادامه داد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت های موجود در این شرکت روز به روز شاهد پیشرفت های متعدد باشیم.


در پایان این جلسه حکم تمدید فرماندهی بسیج شرکت کارخانجات داروپخش به محمد شیفته صومعه اهدا شد.  انتهای پیام/

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha